søndag 8. juni 2008

Endeleg sommar og sol!

Etter ein mai månad med temperaturar som til tider har vore faretruande nær den blå halvdelen av gradestokken, kom endeleg varmen og godværet ved månadskiftet mai/juni. Den siste veka har rett og slett vore fantastisk, med temperaturar på rundt 25 grader. Plutseleg er skogen rundt oss blitt grøn og fin, insekta har begynt å surre rundt i lufta og grasklipparane durar for fullt i hagane. Eg for min del har pussa vinterstøvet av fiskeutstyret og prøvd fiskelykka både ved sjøen og i eit par fjellvatn i området. Og sjølv om det har blitt dårleg med sjølvfiska middag, har iallfall dei verste abstinensane roa seg :-)


Elles har eg no flytta inn i ny leilighet nede i sivilisasjonen, ca. 1 km frå Straumsnes sentrum. Etter å ha budd "på jobb" sidan april var det godt å endeleg kome litt vekk frå senteret på fritida. Her er dessutan upåklagelege turområder i umiddelbar nærleik til huset, noko både eg og Ventus satte stor pris på. Det er foreløpig litt som manglar av møblement og innredning, men takka være mine to gode vener Bent og Carine, som både har fungert som flyttebyrå og lånt ut møblement har eg iallfall fått på plass det viktigaste. Stor takk til dei :-)

På Ventus-fronten er det òg utvikling å spore. Han veks for kvar dag som går og er no over 10 kg, ca dobbelt så tung som han var når eg henta han for litt over ein månad sidan. Han òg har strekt seg mykje og den verste kvalpe-looken er no eit tilbakelagt stadium. Denne helga var han med på sin hittil lengste tur, då vi var på fisketur på eit fjell i nærleiken. Sjølv om han fortsatt er litt småskeptisk i ukjent terreng, gjekk turen kjempefint. Han er overraskande uthaldande, skjønar at han må drikke når vi går forbi bekkar og vatn og held seg i nærleiken av meg heile tida. Han har òg fått sett både sau og reinsdyr i fjellet, og sjølv om han nok heilt sikkert lurte på kva det var for noko, holdt han seg rolig og satte seg ned og berre kikka på dei med nyskjerrig blikk.

Han har òg vore på besøk med Lago og Keron i helga (Bent og Carine sine 2 Gordon-setterar...), og har fått ein solid dose med leik og sprell. Han og Keron har funne ein spesielt god tone og kan herje vilt i timevis utan å gå lei. Lago er meir roleg og slenger seg berre med i leiken når han føler for det. Uansett artig å sjå at dei går så godt overeins!


Ein kost er òg stor stas å "slåss" med, både for liten og stor. Her er det Lago og Ventus som prøver å rappe kosten frå Bent...

1 kommentar:

SK sa...

Hei og hå..Ventus veks fort ja! Kjekt å høyre at han sikkert blir like glad som "sin herre" i å gå på tur!